Followers

Sunday, June 15, 2014

tinta buat kamu

assalamualaikum

 

tak tahu kenapa malam ni rasa nak mencoret sesuatu yg mengganggu fikiran ni.. dah tahu sesuatu yang amat menyakitkan itu,tapi diri ni saling tak tumpah untuk terus melihat perkembangannya.. salahkah aku??salahkah aku untuk terus mengetahui keadaannya?? ya Allah ampun kan aku kerana terus lalai mengingati dia yang belum lagi halal buatku.. allah..allah..

 

JUJUR

 ya jujur, rasa itu masih belum padam.. 18 jun 2014 genap setahun perkenalan kami.namun itu semua bukanlah sesuatu yang baru untuk aku ingatkan.. jujur mahu dilupus segala rasa dan derita yang dialami setelah sekian lama perasaan ini dilawan. ya Allah aku mohon.. aku mohon agar ditetapkan hati dan iman untuk menghadapi semua ini.

SAKIT

ya..memang sakit untuk melepaskan sesuatu yang pernah menjadi kesayangan untuk kita.tapi percayalah sayang kesakitan itu cumalah sementara.. biarlah kesakitan sekarang menjadi pengajaran agar tidak merasa sakit dimasa hadapan in shaaa Allah. segalanya ku serah padamu ya Tuhan

 

 pesanan hati buat semua yang disayangi; wanita impian syurga

dan coretan ini bukanlah untuk membuka cerita yang mahu dilipat ceritanya,hanyalah sekadar tulisan hati yang belajar untuk sembuh dari luka yang dalam..moga Allah redha.. allahumma aaminnn.


No comments:

Anything Here

Daisypath Happy Birthday tickers

CERITERA HATI SEJAK

Daisypath Friendship tickers