Followers

Tuesday, June 17, 2014

Aku Pendosa

assalamualaikum.. 
ya...aku pendosa.. terlalu banyak yang aku abaikan dalam hidup aku selama ni..semakin hari aku semakin keliru dengan diri sendiri.makin aku lari makin ia menghampiri.aku bukanlah pahlawan maya,bukan jua serikandi yang penuh dengan ilmu didada..aku hanya manusia biasa,penuh dosa mencari ampunan Allah yang maha Esa..

Ya Allah..
entah kenapa makin aku lari makin aku mengingati..sungghu bukan itu yang ingin ku ingati. sungguh sakit bila terpaksa lupakan perasaan sendiri.namun ku tahu Engkau mempunyai rencanaMu yang tersendiri dan ianya lebih baik dari apa yang ku rencanai.

Seandainya masih bisa ku undurkan masa,. tidak ingin semua ini terjadi..sungguh aku penat dengan dunia..dunia yang tidak akan pernah akhir nikmatnya.. namun aku percaya Engkau tidak pernah akan menguji hambaMu melainkan Engkau tahu kami mampu menghadapinya..

sesuatu  yang aku belajar dalam hidup ni adalah:

  1. jangan terlalu mempercayai
  2. jangan terlalu menyayangi
  3. jangan terlalu membenci
  4. jangan terlalu ingin memiliki.


sekian coretan untuk hari ni..


salam sayang buat wanita impian syurga sekalian..semoga kita berjumpa disyurga sana..





2 comments:

iamrramoth said...

Aktif beno :)

Cik Hamimi said...

aktif ke :) takde lah time boring takda keja..sekarang ni mcm bz sket..eh ada lagi..sihat ke?kt na skrg?sambung blaja ke?

Anything Here

Daisypath Happy Birthday tickers

CERITERA HATI SEJAK

Daisypath Friendship tickers