Followers

Monday, August 19, 2013

Andai Itu Jalannya

tidak susah untuk berubah
tidak senang untuk mujahadAh..

baris ini selalu bermain di fikiran..
tatkala jejari ini menaip,fikiran melayang kearah saudara2 Islam ku di Mesir,Syria, dan
semua tempat yg dicerobohi yahudi laknatullah

sejauh mana aku bermujahadah??
sejauh mana semangat juang menentang syiah??
sejauh mana hati menidakkan godaan dunia??
sejauh mana aku berusaha mencintaiNya??

Allahurabbi...
DIA maha mengetahui..
sejauh mana sakitnya sejauh mana peritnya..
namun aku lebih memilih bersamaNya
DIA menjanjikan yang pasti bagi hambaNya

mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis..
apalah sangat pahit sementara ini
jika dibandingkan syurga yang manis itu
jadi..
yuk!! tanamkan dalam hati..
mujahadah keranaNya..
biar pahit mulanya kerana akhirnya manis yang kita rasa

In shaa Allah

~~dalam mendoakan saudara2 disana, aku jua mendoakan diri sendiri dan seluruh keluargaku selamat dan dilindungi dari segala perkara bahaya yang kami tidak ketahui..dan aku mohon padaNya kekasih abadi, jadikan kami hambaMu Islam sehingga nafas terakhir kami,mengucap kalimahMu dan syahadahMu..~~ Allahumma aaminn
 

No comments:

Anything Here

Daisypath Happy Birthday tickers

CERITERA HATI SEJAK

Daisypath Friendship tickers